tiistai 30. heinäkuuta 2013

Pätkät

Miten käykin niin, että kun useamman työttömyyskuukauden jälkeen saa hyvän määräaikaisen työpaikan naapurikaupungista ja sitoutuu siihen, avautuu kaksi oman alan paikkaa kotikaupungista? Toisesta kirjoitin jo aiemmin ja sen ohittaminen ei lopulta haitannut, mutta nyt huomasin sijaisuuden, jossa pääsisi kirjoittamaan ja kerryttämään kokemusta näyttelytyöstä. Tietenkin myös tämä työ alkaisi syyskuun alusta ja kestäisi ainoastaan tammikuun loppuun eli käytännössä sille ei kannata ajatuksia sen enempää uhrata, kun nykyisessä työssäni ahkeroin kuitenkin joulukuun loppuun asti. Mutta silti. Miten näitä nyt tulla tipahtelee ja minä olen ihan kädetön niiden edessä, vaikka juuri tätä olen odottanut koko sen ajan, kun olen kaupungissa asunut. Olen niitä, jotka uskovat, että kaikella on tarkoituksensa. Ehkäpä siis minun tarkoitukseni on ajaa vielä ainakin tämä tuleva syksy töihin naapurikaupunkiin ja ensi vuodelle on tarkoitettu jotkin omat suunnitelmansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti